Por resolución de alcaldía 2107/2022, del 27 de diciembre, se aprobaron las bases generales y las bases especIficadas de los procesos de estabilización del Ayuntamiento de Sada. El 02.01.2023, mediante resolución de alcaldía núm. 8/2023 se procedió a la corrección de errores de la resolución núm. 2017 del 27.2022, de aprobación de Bases generales convocatorias de los procesos de estabilización y en las bases específicas de concurso oposición.
"Mi intención es reiniciar, a la mayor brevedad, este asunto de vital importancia para nuestro pueblo y, de este modo, avanzar en un proyecto pionero en Galicia y, sin duda, transformador para nuestra villa", subraya Benito Portela en la misiva enviada ayer.
OEPE 7-22 Estabilización: Provisión en propiedad por el sistema de concurso de una (1) plaza de Auxiliar Administrativo de Información, Registro y Comunicación, funcionario DE La6ª de la Ley 20/2021
La instalación tuvo que cerrar el día 5 de mayo por problemas con el nivel del cloro.
Procedemento para a selección de traballadores desempregados, para a súa contratación en réxime laboral temporal, ao abeiro da subvención concedida ao Concello de Sada pola Deputación da Coruña, publicada no BOP núm.57, do 23-3-2023 consonte ás bases do programa Pel-Concellos 2023 de axudas á contratación de persoal para a execución de obras e servizos municipais nos concellos da provincia (BOP núm. 13, do 19-1-2023).
As presentes bases específicas teñen por obxecto a regulación dos aspectos particulares do proceso selectivo para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición por quenda libre, dunha (1) praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Auxiliar, pertencente ao Grupo C, subgrupo C2 de clasificacións, reservada a persoas con discapacidade, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público do Concello de Sada para 2019 (BOP núm. 101, do 30-5-2019)
Mediante resolución da Presidencia número 14319, do 5 de abril de 2023, que foi publicada no BOP do 11 de abril de 2023, concedéronse de forma provisional as subvencións da convocatoria FO207: Programa de subvencións a concellos e entidades locais para o mantemento de conservatorios, escolas de música e escolas de danza municipais, durante o ano 2023
Resolución pola que se aproba DEFINITIVAMENTE a concesión DE SUBVENCIÓNS CORRESPONDENTES AO PROGRAMA DE Financiamento dos Servizos Comunitarios Municipais en 2023 (FOPPSS/2023)
O Servizo Municipal de Deportes abre o prazo de pago dos abonos da piscina municipal. O pago realizarase a través da Oficina Virtual Tributaria do Concello de Sada. Ademáis no control de acceso á piscina informarase e axudarase ás personas que o necesiten na na realización do trámite.
Estas bases específicas teñen por obxecto a regulación dos aspectos particulares do proceso de selección para a formación dunha bolsa de emprego de interinos para cubrir prazas vacantes de persoal funcionario ou calquera das situacións contempladas no art. 10 do Real Decreto Lexislativo 5/2015, do 30 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto Básico do Empregado Público, ou contratacións temporais de carácter laboral do art. 15 do Real Decreto Lexislativo 2/2015, do 23 de outubro, polo que se aproba o texto refundido da Lei do Estatuto dos Traballadores, así coma para substitucións por vacacións ou permisos do persoal psicólogo, da escala de administración especial, subescala técnica, en todo aquelo que non estea previsto nas “BASES XERAIS PARA ELABORAR BOLSAS DE EMPREGO CON CARÁCTER INTERINO PARA POSTOS DE PERSOAL FUNCIONARIO E LABORAL DO CONCELLO DURANTE O 2023”, aprobadas por Resolución de Alcaldía de data 15 de marzo de 2023. (BOP núm.57, do 23-03-2023).
O Concello de Sada quere, pola presente convocatoria, dar apoio a os deportistas e contribuír para que acaden os seus obxectivos, fomentar a participación da cidadanía en cada ámbito de actuación, contribuíndo, deste xeito, a impulsar a igualdade e a democratización da sociedade, estas subvencións están recollidas dentro do Plan Estratéxico de subvencións 2020-2022, aprobadas en sesión plenaria celebrada o pasado 25 de xuño de 2020, e publicadas no BOP nº 98 do día 1 xullo de 2020.
La empresa concesionaria no atendió un primer requerimiento de puesta a punto de la instalación.