Sada finaliza en estos días el acondicionamiento de las pistas deportivas situadas en el paseo marítimo de Sada, que se encontraban en mal estado y en las que se invierten 20.000 euros. Una parte de la inversión se realiza con una subvención aportada por la Diputación Provincial de A Coruña que cofinancia la actuación junto al Ayuntamiento.
Sada 21 diciembre 2016
En la zona hay una pista de fútbol sala, una de tenis y una de baloncesto, las tres con gradas de hormigón y con un cierre perimetral para evitar riesgos, pero el estado en el que se encontraba la cancha de baloncesto limitaba su uso, pese a existir demanda.
"Tanto a pista de fútbol sala como a de tenis teñen unha ocupación importante. Pola súa banda, a pista de baloncesto case non se utiliza, xa que o pavimento patina e fai perigoso o seu uso, unicamente utilízase para tirar a canastra e non para adestrar ou xogar", justifica la concejala de Deportes, Zeltia García, para acometer esta actuación.
Reconoce que "aínda que tivemos varias propostas para organizar algún torneo de baloncesto, debido ao estado do firme houbo que descartar a actividade por o risco que supón a pista".
Las obras no solo han consistido en la renovación del firme y el repintado de la zona de juego, sino que se han tenido que renovar las canastas, que estaban rotas. "As que tiñan eran unhas canastras que cando algún xogador medianamente forte se colga do aro, rompen, por iso instalamos unhas canastras basculantes na pista de baloncesto do paseo marítimo, xa que son moi utilizadas e desta maneira recuperarse a práctica do baloncesto en Sada ou torneos como o 3x3 de verán, que tiña moitísima afluencia de xogadores incluso de fóra da comarca", indica la concejala.